Reklamacje i zwroty

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

REKLAMACJE


Jeżeli nie jesteś zadowolony z jakości otrzymanych produktów lub dotarły one do ciebie uszkodzone, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.

1. W celu złożenia reklamacji, pobierz formularz reklamacji.

2. Wypełnij wszystkie pola zgodnie z instrukcjami podanymi na formularzu.

3. Zapakuj produkt, wszystkie akcesoria (jeśli zostały dołączone), kserokopię rachunku / faktury oraz wypełniony formularz. Pamiętaj, aby podczas pakowania dobrze zabezpieczyć przesyłkę.

4. Reklamowany produkt wyślij na adres:
Grupa REDLIME
ul. Jakuba Majora 54/3
31-422 Kraków

5. Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia jej złożenia.

ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni. Zgodnie z regulaminem sklepu oraz ustawą o prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku (art. 38 pkt 3), usługa wydruku fotoobrazu obejmuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Usługobiorcy lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Z tego względu Usługobiorcy będącemu konsumentem nie przysługuje prawo zwrotu / odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą. Mają Państwo w dalszym ciągu prawo zwrotu ramy oraz otrzymania równowartości jej ceny.

1. W celu zwrotu towaru / odstąpienia od umowy, pobierz formularz zwrotu.

2. Wypełnij wszystkie pola zgodnie z instrukcjami podanymi na formularzu.

3. Zapakuj produkt, wszystkie akcesoria (jeśli zostały dołączone), rachunek / fakturę oraz wypełniony formularz. Pamiętaj, aby podczas pakowania dobrze zabezpieczyć przesyłkę, zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

4. Przesyłkę wyślij na adres:
Grupa REDLIME
ul. Jakuba Majora 54/3
31-422 Kraków

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

NEWSLETTER